Opis arhivskog skladištenja i usluge
Fotokopirnica „Beta“ je osnovana u agustu 2016. godine, kao djelatnost koja pruža usluge kopiranja dokumenata, slika i drugih materijala. Fotokopirnica je opremljene kopirnim mašinama koje omogućavaju brzo i precizno reprodukovanje papirnih dokumenata. Osim kopiranja, također pruža dodatne usluge kao što su printanje, skeniranje, vezivanje dokumenata, izrada različitih formata papira te nudi i mogućnost printanja u boji ili crno-bijeloj tehnici. Fotokopirnica je korisna za pojedinca i kompanije jer omogućuje lahko umnožavanje dokumenata bez potrebe za vlastitom opremom. Djelatonost koju obavljamo podrazumijeva strogu povjerljivost podataka.
Fotokopirnica „Beta“ sa svojim dugogodišnjim iskustvom garantuje:
Svjesni smo važnosti posjedovanja arhivske građe, te smo objedinili tri vrste usluga:
Usluge su objedinjene u jedan integrisani sistem upravljanja, koji nudi sve što vam je potrebno za napredno upravljanje dokumentacijom, štedeći prostor, vrijeme i novac. Na ovaj način naše usluge pokrivaju životni ciklus dokumenta: od trenutka kada dokument nastaje do trenutka kada ga je potrebno uništiti.
Naše usluge usklađene su sa zakonskom regulativom i poštuju aspekte ekonomske efikasnosti, zaštite životne sredine i iznad svega aspekt sigurnosti.
Skladište fotokopirnice nalazi se u Sarajevu. Dokumentacija se čuva u kartonskim kutijama ili registratorima, u zavisnosti od interesa partnera. Police na kojima se arhivira dokumentacija su odmaknute jedna od druge kao i od zidova kako bi se omogućio nesmetan protok zraka i prolaz osoblja. Svaka polica je odmaknuta od poda 20 cm. Prostorija fotokopirnice nije u domenu bilo kakve poplave. Radi kompletne sigurnosti dokumentacije, fotokopirnica je pod alarmnim sistemom, i protivpožarnom zaštitom.
Procedura održavanja čistoće vrši se redovno (jedanput mjesečno ili prema potrebi), a obuhvata usisavanje prašine, za šta se koristi usisavač sa propisnim filterom, koji ne propušta usisanu prašinu. Redovno se vrši evidencija temperature u skladištu i relativne vlažnosti vazduha. Izvodi se i kontrola mikrobioloških i hemijskih uticaja u skladištu, uz redovan pregled skladišta i dokumentarne građe. Redovno se kontroliše ispravnost sistema odvoda padavina i kanalizacije, te provode se redovni pregledi elektroinstalacija i gromobrana.
Pripreme aktivnosti za arhiviranje građe predstavljaju prvi korak u sveukupnom procesu usluga arhiviranja.
| Opis usluge | Kratki opis | Jedinica mjere |
|---|---|---|
| Arhivska kutija | Kapacitet arhivske kutije je 4 registratora. | Kutija |
| Pakovanje i transport arhivske građe | Spremanje dokumentacije za transport | Registrator |
| Sređivanje arhivske grae na nivou jednog registratora | Grubi popis arhivske građe na nivou registratora | Registrator |
Čuvanje arhivske građe odnosi se na sigurno skladištenje i odlaganje pasivne arhivske građe u skladištu.
| Opis usluge | Kratki opis | Jedinica mjere |
|---|---|---|
| Čuvanje arhivske građe | Sigurno skladištenje i čuvanje pasivne arhivske građe | Kutija |
Skeniranje dokumentacije obuhvata pripremu dokumentacije, skeniranje, indeksiranje i pohranu na pokretnim optičkim medijima ili u elektronskim bazama podataka. Digitizacija dokumentacije omogućava brzo pretraživanje sadržaja i distribuciju podataka te mogućnost pristupa podacima s udaljenih lokacija.
| Opis usluge | Kratki opis | Jedinica mjere |
|---|---|---|
| Skeniranje arhivske građe | Digitizacija preuzete registraturne građe, u crno-bijeloj boji, u formatu A4, rezolucija 200 dpi. | A4 |
| Indeksacija arhivske građe | Indeksiranje registaturne građe odnosno unos jednog indeksa za prepoznavanje i uparivanje registratorne građe sa metapodacima | A4 |
Sve zahtjevnija regulativa glede zaštite podataka znači da se od kompanije naplaćuju ozbiljne novčane kazne u slučaju neusklađenosti za zahtjevima u pogledu upravljanja povjerljivim podacima i uništavanjem podataka. Zajedno s vama ćemo osmisliti i realizirati siguran program za uništavanje dokumenata, koji je primjeren vašoj djelatnosti.
| Opis usluge | Kratki opis | Jedinica mjere |
|---|---|---|
| Uništavanje poslovne dokumentacije | Uništavanje poslovne dokumentacije šrederom. U jednom registratoru se nalazi u prosjeku oko 2,5 kg papira. | kg |
| Opis usluge | Kratki opis | Jedinica mjere |
|---|---|---|
| Dostava dokumentacije na 1 dan najave | Pretraga i dostava dokumentacije uz najavu na zahtjev partnera | Registrator |
| Dostava dokumenata isti dan | Pretraga i dostava isti dan na zahtjev partnera | Registrator |
| Ekspresna dostava | Ekspresna dostava dokumentacije na zahtjev partnera | Registrator |
Napomena:
Za sva dodatna pitanja kontaktirajte nas putem email-a: [email protected] ili na broj telefona:+387 61 300 412.