Opis arhivskog skladištenja i usluge

thumb

Fotokopirnica „Beta“ je osnovana u agustu 2016. godine, kao djelatnost koja pruža usluge kopiranja dokumenata, slika i drugih materijala. Fotokopirnica je opremljene kopirnim mašinama koje omogućavaju brzo i precizno reprodukovanje papirnih dokumenata. Osim kopiranja, također pruža dodatne usluge kao što su printanje, skeniranje, vezivanje dokumenata, izrada različitih formata papira te nudi i mogućnost printanja u boji ili crno-bijeloj tehnici. Fotokopirnica je korisna za pojedinca i kompanije jer omogućuje lahko umnožavanje dokumenata bez potrebe za vlastitom opremom. Djelatonost koju obavljamo podrazumijeva strogu povjerljivost podataka.

Fotokopirnica „Beta“ sa svojim dugogodišnjim iskustvom garantuje:

  • Čuvanje arhivske građe na siguran način;
  • Digitizacija i upravljanje arhivskom građom;
  • Povjeriljivo uništavanje dokumentacije regulisane zaknoskim propisima;

Svjesni smo važnosti posjedovanja arhivske građe, te smo objedinili tri vrste usluga:

  • Fizičko arhiviranje;
  • Povjerljivo uništavanje;
  • Digitizacija dokumentacije;

Usluge su objedinjene u jedan integrisani sistem upravljanja, koji nudi sve što vam je potrebno za napredno upravljanje dokumentacijom, štedeći prostor, vrijeme i novac. Na ovaj način naše usluge pokrivaju životni ciklus dokumenta: od trenutka kada dokument nastaje do trenutka kada ga je potrebno uništiti.

Naše usluge usklađene su sa zakonskom regulativom i poštuju aspekte ekonomske efikasnosti, zaštite životne sredine i iznad svega aspekt sigurnosti.

Opis arhivskog skladištenja i procedura

Skladište fotokopirnice nalazi se u Sarajevu. Dokumentacija se čuva u kartonskim kutijama ili registratorima, u zavisnosti od interesa partnera. Police na kojima se arhivira dokumentacija su odmaknute jedna od druge kao i od zidova kako bi se omogućio nesmetan protok zraka i prolaz osoblja. Svaka polica je odmaknuta od poda 20 cm. Prostorija fotokopirnice nije u domenu bilo kakve poplave. Radi kompletne sigurnosti dokumentacije, fotokopirnica je pod alarmnim sistemom, i protivpožarnom zaštitom.

Procedura održavanja čistoće vrši se redovno (jedanput mjesečno ili prema potrebi), a obuhvata usisavanje prašine, za šta se koristi usisavač sa propisnim filterom, koji ne propušta usisanu prašinu. Redovno se vrši evidencija temperature u skladištu i relativne vlažnosti vazduha. Izvodi se i kontrola mikrobioloških i hemijskih uticaja u skladištu, uz redovan pregled skladišta i dokumentarne građe. Redovno se kontroliše ispravnost sistema odvoda padavina i kanalizacije, te provode se redovni pregledi elektroinstalacija i gromobrana.

Priprema aktivnosti za arhiviranje građe

Pripreme aktivnosti za arhiviranje građe predstavljaju prvi korak u sveukupnom procesu usluga arhiviranja.

Opis usluge Kratki opis Jedinica mjere
Arhivska kutija Kapacitet arhivske kutije je 4 registratora. Kutija
Pakovanje i transport arhivske građe Spremanje dokumentacije za transport Registrator
Sređivanje arhivske grae na nivou jednog registratora Grubi popis arhivske građe na nivou registratora Registrator

Čuvanje arhivske građe

Čuvanje arhivske građe odnosi se na sigurno skladištenje i odlaganje pasivne arhivske građe u skladištu.

Opis usluge Kratki opis Jedinica mjere
Čuvanje arhivske građe Sigurno skladištenje i čuvanje pasivne arhivske građe Kutija

Skeniranje dokumentacije

Skeniranje dokumentacije obuhvata pripremu dokumentacije, skeniranje, indeksiranje i pohranu na pokretnim optičkim medijima ili u elektronskim bazama podataka. Digitizacija dokumentacije omogućava brzo pretraživanje sadržaja i distribuciju podataka te mogućnost pristupa podacima s udaljenih lokacija.

Opis usluge Kratki opis Jedinica mjere
Skeniranje arhivske građe Digitizacija preuzete registraturne građe, u crno-bijeloj boji, u formatu A4, rezolucija 200 dpi. A4
Indeksacija arhivske građe Indeksiranje registaturne građe odnosno unos jednog indeksa za prepoznavanje i uparivanje registratorne građe sa metapodacima A4

Uništavanje dokumentacije

Sve zahtjevnija regulativa glede zaštite podataka znači da se od kompanije naplaćuju ozbiljne novčane kazne u slučaju neusklađenosti za zahtjevima u pogledu upravljanja povjerljivim podacima i uništavanjem podataka. Zajedno s vama ćemo osmisliti i realizirati siguran program za uništavanje dokumenata, koji je primjeren vašoj djelatnosti.

Opis usluge Kratki opis Jedinica mjere
Uništavanje poslovne dokumentacije Uništavanje poslovne dokumentacije šrederom. U jednom registratoru se nalazi u prosjeku oko 2,5 kg papira. kg

Drugi povremeni poslovi

Opis usluge Kratki opis Jedinica mjere
Dostava dokumentacije na 1 dan najave Pretraga i dostava dokumentacije uz najavu na zahtjev partnera Registrator
Dostava dokumenata isti dan Pretraga i dostava isti dan na zahtjev partnera Registrator
Ekspresna dostava Ekspresna dostava dokumentacije na zahtjev partnera Registrator

Napomena:

  • Za izradu konkretne ponude, potrebni su nam ulazni podaci od partnera
  • Sve navedene cijene su bez PDV-a
  • Mogućnost plaćanja po dogovoru.

Za sva dodatna pitanja kontaktirajte nas putem email-a: [email protected] ili na broj telefona:+387 61 300 412.